söndag 28 juni 2009

Motorbåt och bad

I stockholm hittade vi äntligen den stora radiostyrda motorbåt som vi lovat Olle sen förra året. Har letet i alla leksaks affärer..men nu så..80 cm m dubbla proppelrar radie på 100 meter rakt ut i sjön och den går som hejsan 599:- bra pris...

Den kan köras 15 min och sen vila motorerna 50-60 min.....Olle tror att nu kommer jag få massa vänner, när de ser min båt.. och han vill ringa runt och locka m att visa den och att de som inte velat leka kanske ändrar sig !!! har sagt att om de inte vill leka annars skall man inte locka med något..utan vänta ut dem och då...kan man köra ihop..han fattade nog !!!

Fin båt men massa argutbrott redan när vi sticker iväg...kan inte hålla sig till de 15 min och till avtal vi gjort innan färden..gipset badas med fast man inte får, han hoppar i på djupa sidan av bryggan fast vi bestämmde att det skall vara tvärtom ...han slänger sand på mig och gapar, slänger dyra fjärrisen till båten när jag markerar..igår åkte jag ifrån honom vid sjön...(tar 5 min att gå hem) och han kom springande och var så ledsen för att arget vann igen...ta bort det mamma snälla jag hatar arget...det förstör mitt liv !!! stackars paajk...idag en ny dag och nya utmaningar ...båtoch bad och kompis förbud för det igår...men det förstår han..

Vi kanske kan kramas hela dagen istället och va gos vänner sa han....smällter man då eller !!! kram mamma Maruchka

1 kommentar:

  1. Det är verkligen som att åka bergochdalbana...

    MEN va härligt väder vi har nu!!!

    stor kram från Pia

    SvaraRadera