fredag 12 juni 2009

JOBBIGT

morgonen var av det gapiga slaget..olles kropp var tvungen att ropa stampa i trappor och va på syskon utan anledning...jag vill ha mat...för att när den är klar säga jag vill inte ha..när jag frågar varför, svarar olle bara för att reta dig..

plockar inte upp saker utan tjat i timmar slänger glasspinnar på golvet, kan ta 30 min att få honom att slänga den..bortskämd, jo visst men detta är åxå ren adhd problematik...jobbigt iallafall...

skolan ringde och olle hade varit kolugn och haft en superdag igen !!
men det verkar som om han tar ut allt hemma nu..HÄNSYN är det vi jobbar mest m nu..det finns inte i olles liv just nu och det tar på mina och familjens krafter...igår bröt jag ihop en stund, när olle åkte till mormor över natt, flickorna hade folk över natt efter en avslutning i Kinna..nte ens familjen egentligen...olle klarar inte för mycket folk på morgonen...inte ens oss...RITALIN tabletten tar ju 1 timme innan den verkar ...hos mormor gick allt som vanligt utan några höga röster och stamp...bara mildhet och kramar...

1 kommentar:

  1. Hej Älskade vän!!
    Du är tapper och stark Marika även i de svåraste stunder reser du på dig med förnyade krafter!! Jag är så glad att du finns i mitt liv!!!!! Vilken tur för Olle och systrarna att dom har en mamma som du....Du har världens goaste händer, men det vet du nog inte om...:)

    Ha en mysig helg, många kramar från din Pia

    SvaraRadera