måndag 15 juni 2009

Kalas lördag m vatten krig

Olle åkte på kalas till sin klasskompis, det vankades vattenkrig och kalas firande...Kallt va det men olle tog regnstället på och va redo..kul hade de haft..men olyckligtvis klämde olle fingret i en bil dörr när kalas killen i fullkraft slog igen av misstag...akuten söndag med en blå lila finger , röngen visade spricka och den tejpades och bandagerades..

Olle gnällde inte när det hänt och inte förrän på söndagen åkte vi...härdad pöjk som vanligt

2 kommentarer:

  1. Hej Marika Pika!

    Roligt att se dig idag även om vi inte hann prata med varann. Ja bänkskivan blir nog svart...Örjan vill gärna det och jag tror det kommer bli snyggt annars får jag måla om. Kul att han har en åsikt och får sin vilja igenom ibland;)

    Oj då behövdes hela armen!! Hoppas han tar det bra och att vardagen kommer att fungera fint ändå. Hälsa från oss att han ska krya på sig.

    u får vi boka in träff snart, kram kram Pia

    SvaraRadera
  2. HA HA du skulle se den spontana underbara söt OLLE på akuten idag !!!detta var den bästa dagen i hela mitt liv....skolavslutning och riktigt GIPS...KOMMENTAREN SOM KOMMER GÖR BÅDE ONT OCH GER GLÄDJE ...OLLE SÄGER ...äntligen kommer någon kanske vilja fråga mig om nåt och vilja var min vän lite extra...det är ju faktiskt spännande att det händer saker som är jobbiga som kan leda till nåt bra...TROR ULLIS sa att Gud gör så !!!

    SvaraRadera