tisdag 9 juni 2009

Förra veckan och helgen lovely





Var på evk m rektor lärare och gunnar Olles resurs...vi har ju de mötena var vecka men idag var rektor med..länge sen hans kontaktbok var så positiv .Inte en enda dag på 14 dagar med något negativt..härligt..Han ligger dock efter i skolan ca 1 år..men han kommer kanske gå om 3 an ...inte 2 an..vi får se..han är ju faktiskt född i december och har svårt m skolan ..

Dock märks det att han behöver aktiveras mycket efter skolan .
Vi har badat fiskat grävt sandslott, fiskat igen köpt nya vassdrag och försökt lura gammelgäddan utan resultat. Vi har läst massa lassemaja och bakat goa chokladbullar.
Ha ha när Olle fiskar badar han m aborrarna vi får...lite könstigt enligt mig ...men fullt normalt enligt Olle...en ska ha sköj !!! säger han den underbart jobbige och fantastiske feskar´n...hahaha

Sen har vi börjat m uteplatsen, och flyttat trallen 10 m och olle va m morfar och spika och såga..så jag och Olle skall tvätta och måla den svart m sliperrsolja...bra att vara ute så mycket vi bara kan..

Läkaren som Olle har ringde och ville att han skulle sluta m centralstimulerande ritalin..NU...men det gör jag inte än ..kanske på lovet .Lazlo sa att det kan ge krampanfall..men inte säkert..Utan ritalin blir det andra anfall kan jag säga.

Nu skall jag iväg på evk sista för denna terminen.och det skall bli intressant...

HA EN FIN DAG ...KRAM M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar