söndag 12 juli 2009

Bus Pojkar

Idag har Olle som de senaste dagarna lekt m A och de leker 10-21 vissa dagar kul...Olle har landat i sommarlovsrutinerna..fast det tog många veckor innan han kunde slappna av...Ida har han varit sötast och såå lugn..förkyld till tusen och näsblod ofta ...men det har han ofta när han är sjuk...A och Olle byggde lego, klippte gräset spela star wars och bilar på ps 2 och lekte m trä gevären ute som morfar gjort...sen gick Olle till A i 5 timmar... SEN KOMMER OLLE VID 20.00 och säger till mig ....Dra in Liseberg vi har varit dumma !!!!


De 2 busfröna... hade suttit i ett träd och ropat fula ord till tennisspelarna...enligt Olle sa A att han skulle säga fula ord och det gjorde jag sa Olle....sen hade Olle sagt till A att repa deras ( tennisspelarnas)bil och det gjorde A...POJKAR som EMIL...trissar varann...ojoj...jag och Martin fick ringa mannen m bilen och reda ut...ja nu blev straffet inget LISEBERG !!!!som Olle själv sa...efter sa Olle det var bra man ska inte till Liseberg om man gör så !!!..kanske nästa år ....hm...frågan är om han inser vad som va fel eller inte....det vet jag inte...men nu har vi föräldrar pratat och m familjen som hade bilen ...de va såå gulliga !!! och det va en gammal bil...så det gör inget sa de...men det säger vi inte till Olle och A

Imorgon skall jag jobba som Hovmästare på Kurorten 11-21 och på onsdag med ...farmor och Pia och örjan skall avlasta...kul skall det bli ...jag läääääääääääääängtar efter att jobba...
h

1 kommentar:

  1. Hej Marika

    Min elektroniske vän.

    Du vet när när dom kalla mörka vnterkvällarna kommer. Då är det dags att plocka fram dom lite tyngre Cognac.arna. Då skall jag ta hem dej och några gemensamma vänner på en större provning.

    Ha dä gött i Horred resp. Kurorten.

    Må väl
    H.Chrille

    SvaraRadera