torsdag 28 maj 2009

En underbar dag på alla sätt

vaknade jag kl 7 och både jag och Göran hade sovit en hel natt vilket vi inte gjort på flera veckor..Kaffe och tidning sen väcker jag Olle som sista 2 veckorna är såå trött på morgonen .Han har samma insomningstsbletter Melatonin som han alltid haft, men han får ju Tegretol morgon och kväll mot epilepsin, och de gör nog sitt..

Han var harmonisk och lugn även denna morgon utan gap, tykna komentarer och vägran av olika slag, han bara kramades och var så mild och go..

Han kom hem kl 13 och var hungrig och glad , gjorde läxan sen spela han psp 1 timme vilket han inte haft ro till sista veckorna. Sen cyklade han till Affe och var där en timma.Kom hem och åt igen ..kolla tv och bada jacuzzi lekte m lego spela nitendo..och kolla tv 4 fakta med mig i 2 timmar underbart, att få ha honom nära utan utbrott..sen läste vi Lasse Maja och fotbollsmysteriet och den tar 30 min

Han stensomna ...men innan sa han MAMMA vad skönt det känns i kroppen nu det är allderles lugnt innuti och arget är inte där !!!

JA tänk om man kunde plocka bort det där arget, alla tankar, bilder, filmer och allt som håller honom på speed samtidigt..

Olle säger att sätt på radion tv´n och prata samtidigt med någon ..så känns det i mitt huvud + att jag ser allt jag tänker och säger i filmer..

ha en fin kväll det skall jag ..jag ska läsa min bok nu och bara njuta av min härliga dag !!!

MARIKA

1 kommentar:

  1. När Olle har en bra dag, har alla i familjen en bra dag.

    SvaraRadera